De startdatum moet minimaal drie weken na de aanmeldingsdatum zijn. Per periode kunnen een aantal projecten gestart worden, na aanmelding wordt contact opgenomen of de gewenste startdatum nog mogelijk is. Is de datum volgeboekt, start het project de eerst volgende datum. Het project start altijd op een dinsdag. Kisten worden altijd opgehaald op donderdagen.

U kunt een keuze maken uit de volgende startdata:​

  • 18 juni (alleen nog mogelijk voor vestigingen in Amsterdam)

Heeft u belangstelling om de kisten blijvend in bezit te houden, wilt u dit aangeven bij de opmerkingen. We nemen dan contact met u op de mogelijkheden te bespreken.

 

Naam instelling/school: *
Soort instelling: *
Adres - Straatnaam: *
Adres - Huisnummer: *
Postcode: *
Plaats: *
Bestuur/Organisatie: *
Stadsdeel: *
Contactpersoon tijdens project: *
Functie contactpersoon: *
Telefoonnummer (s): *
E-mailadres: *
Project samen met: *
Peuters (2,5-4 jr): aant. groep(en) *
Groep 1/2 (4-6 jr): aant. groep(en) *
Groep 3/4 (6-8 jr): aant. groep(en) *
Aantal lokalen: *
Voorschoolprogramma: *
Gewenste startdatum project: *
Ouderbijeenkomst: datum/ moment vd dag
Opmerkingen locatie: *